OSA Radio - Old Skool Music 24/7




Listeners @

The Regional Director of provident and CAM! The Regional Director of provident and CAM! The Regional Director of provident and CAM! The Regional Director of provident and CAM! The Regional Director of provident and CAM!
'Open' when prompted to play in your chosen player

Download The App

Download Free Old Skool Mixes

Rejuvenation

BBDD Easter

Results 1 to 9 of 9

Thread: The Regional Director of provident and CAM!

  1. #1

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    In a world of my own
    Posts
    8,736

    The Regional Director of provident and CAM!

    I stared work for the provident on December 14th last year as a Agent Manager for Elgin.

    I was lookin after a team of 10 staff and basicall getting the sale up for them.

    Luckily I stared the 14th and the works do was on the 16th buzzin a do free ale and a party

    During this party I was sat next to the Regional Director who was one of these pompus fat fkin things that like to think he's a cut above the rest, I dont know about you but the I hate the pricks and this guy was condesending, sarcastic and damn right rude to me at the table. So the quicker I ate and got away from that table the better. I did this very hastely and sat at the bar drinkin tequila for the rest of the night and was chatting away to one of the nice secratary type birds who float about looking for one of the Senior guys to blow off on the off chance they'll get a promotion. She was dumb as fk as you would expect but she had a fair pair of tits and a low cut top which when she did the old scan for her chance to hit it big time and look round the room I got a crackin eye full

    Anyway I was getting on quite well with this bird and could see light at the end of the tunnel, (well I wouldnt say light more moist like but hey what the fk you get the point) when this fkin guy walks over and he actually said to her "is this guy boring you" I was bladdered and I just had enough, I floored the twt! 1 punch he went down it was sheer pleasure

    Now im just going to recap here for you and add a little bit

    Start Dec 14th
    Xmas do Dec 16th
    Sacked Dec 17th

    fkin worth it though to see the twt cowering on the floor

  2. #2

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Everywhere & nowhere baby, that's where I'm at...
    Posts
    20,312
    LMFAO !!!! Class...... more pls Cam

    PS Did you get the young lady ?

  3. #3

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    In a world of my own
    Posts
    8,736
    mate i wish got kicked out the party and told to goto me room. I went out on the piss round perth on me own lol

    She probably got a promotion sucking his eye better :p

  4. #4

    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    5,559
    did u get the sack then......thought u was in elgin still

  5. #5

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    In a world of my own
    Posts
    8,736
    Originally posted by johns_ar
    did u get the sack then......thought u was in elgin still
    Yup I got the sack, I still live in Elgin but now work for Cap Gemini in Inverness

    Ive got 6 months before the Xmas do :p

  6. #6

    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    5,559
    ah right.....what kept yer in elgin man!!!

    ur stories are legendary

  7. #7

    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Secret Location in Gotham City
    Posts
    12,444
    Originally posted by cam
    Yup I got the sack, I still live in Elgin but now work for Cap Gemini in Inverness

    Ive got 6 months before the Xmas do :p
    I dunno how ur gonna top that m8!!

  8. #8

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    In a world of my own
    Posts
    8,736
    Originally posted by johns_ar
    ah right.....what kept yer in elgin man!!!

    ur stories are legendary
    Met a bit of snatch up here and i like to do things totally mad and moving to another part of the country with no money or job seemed like a challenge at the time now its normal coz I got a job a home and all that shit so i might goto john o groates empty me pockets and hitch hike to lands end for the crack stopping off at internet cafes to let you know where I am and what im up too lmfao

  9. #9

    Join Date
    Mar 2003
    Location
    In a world of my own
    Posts
    8,736
    Originally posted by The Joker
    I dunno how ur gonna top that m8!!
    The guys here are sound even the management so luckily ill not be going through that again lol

    he was an arsey bastrd though and even people who worked there said its been comming to him a long time (loads of comfort when i got my marching orders that was lol

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •