Search:

Type: Posts; User: woody

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.30 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    12,976

    Alright khuntos :D

    Alright khuntos :D
  2. Replies
    70
    Views
    5,511

    Poll: Nice one for the IMH shout David :thumbsup: And...

    Nice one for the IMH shout David :thumbsup: And at last, a decent thread like the days of old :D

    For me, a night has to be planned thoroughly by the promoter, and it has to have a a slow and...
  3. lol :thumbsup: ;) :P

    lol :thumbsup: ;) :P
  4. ps what happened to Danny R?

    ps what happened to Danny R?
  5. Thread: Carlsberg...

    by woody
    Replies
    13
    Views
    545

    Carlsberg...

    lol:thumbsup:
  6. Replies
    17
    Views
    847

    Nice to have you back Kev:thumbsup: Missed my...

    Nice to have you back Kev:thumbsup: Missed my thursday warm ups:king:
  7. Replies
    15
    Views
    665

    a belated happy birthday mate :thumbsup: Hope you...

    a belated happy birthday mate :thumbsup: Hope you had a good un:cool:
  8. If i'd of been a girl i was going to be called...

    If i'd of been a girl i was going to be called Melanie.... I was also very nearly a Paul... it had been agreed by both of the 'rents, and my mum changed it last minute to my grandads name (which i...
  9. Thread: Help - IBM Parts

    by woody
    Replies
    4
    Views
    358

    lol i cant take a pic of it as its in the machine...

    lol i cant take a pic of it as its in the machine and its tighter than a nuns chuff in there... its an IBM Intellistation Z pro, model 6221. They're light blue in colour and look like a strip of...
  10. Thread: Help - IBM Parts

    by woody
    Replies
    4
    Views
    358

    Help - IBM Parts

    Alreety :wave:

    I need something that i have no idea what its called lol Its a sort of wheeled runner that holds the Hard Drive in place within the machine, (sorta like the things that would be on...
  11. Tell me about it :head: been a long time coming...

    Tell me about it :head: been a long time coming this one lol:thumbsup:
  12. Replies
    8
    Views
    454

    BBC SPORT | Sport Editors' Blog | Behind the...

    BBC SPORT | Sport Editors' Blog | Behind the Scenes at BBC Sport

    read that you bummer. Apology accepted on behalf of the Football Association:thumbsup: (who for once are right):o :P
  13. Replies
    8
    Views
    454

    the rumours were that United were "pressured"...

    the rumours were that United were "pressured" into it by the government in order to help raise the profile of the Olympics/Commonwealth games bid that was going on at the time.
  14. Replies
    14
    Views
    447

    Happy Birthday Retrooo:thumbsup:

    Happy Birthday Retrooo:thumbsup:
  15. Replies
    8
    Views
    454

    Do one you! you're only worried because the cups...

    Do one you! you're only worried because the cups are the only thing you have the faintest hope of winning, and you're worried we'll tonk you at home (again)
  16. '12/08' - Oldskool Classics @ The Lounge, Macclesfield

    Gonna be spinning some classics with the man like Rob Thurston this saturday evening if any one fancies it :) http://www.beerintheevening.com/pubs/s/76/7631/Lounge/Macclesfield

    Nice little bar,...
  17. I spose i best put you on the guestlist then...

    I spose i best put you on the guestlist then since its yer bday ;)

    really really looking forward to this! been a long time coming as it was supposed to be for my birthday in October, but to have...
  18. '02/09' - In My House - In My Proper Boss 'Ouse laa

    http://a52.ac-images.myspacecdn.com/images01/18/l_99cd498b86fd44366e0de06f16a003e3.jpg

    In My House is the newest and most exclusive Oldskool House event in manchester.
    We strive to offer an...
  19. butty, you need to gimme some deposit...

    butty, you need to gimme some deposit dollarage:thumbsup:
  20. Replies
    10
    Views
    391

    Its in stockport that, let me know if you want me...

    Its in stockport that, let me know if you want me to pick it up for you save paying a 10er postage :thumbsup:
  21. Replies
    13
    Views
    444

    Spot on lol Its always been like that Jiglo, and...

    Spot on lol Its always been like that Jiglo, and for as long as i can remember countries in and around turkey/cyprus/greece etc are classed as european, i presume kazakhastan is the same. At the same...
  22. Replies
    97
    Views
    8,977

    i was trying to get a copy of this for the last...

    i was trying to get a copy of this for the last In My House:head: but i ended up skint right before it and didnt have time to get one with the postal shenanigans:| :( Top chooon tho:king:
  23. Replies
    0
    Views
    221

    One for the United Fans

    YouTube - Matt Busby

    Quality vid of the busby babes & Sir Matt RIP
  24. Check this for shocking @ nation (cream) in liverpool

    YouTube - Soulwax @ Nation Fight With Bouncers

    Soulwax doing a PA end up fighting with bouncers on stage live on radio 1:o

    YouTube - Security Hit Soulwax Drummer @ Nation, Liverpool 2nd Nov...
  25. Thread: Oatcakes.

    by woody
    Replies
    21
    Views
    1,687

    thats my girl:heart: now get in the kitchen and...

    thats my girl:heart: now get in the kitchen and cook woman!!! :P
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4