PDA

View Full Version : And a big shout to the Goodtimes Massive!!!!



Mister_DJ
4th April 2004, 07:02 AM
Lol - Ben u were first to post for Hazydayz last week so I'll start by saying...

DJ NIPPER!!!!!! WOAH!!!!!!!!!!!!


Top night fella, thank-you very much - lol, my ears are still ringing - but bl**dy hell that boy can DJ. It'll prolly get mentioned loads, but that cutting up of 'Know How'???!!!???!?!?!:fekked: :thumbsup: :crazy: :rotate: :roll: :moonie: :heart: :o :| :P :cool: ;)

Big, large, massive shout to the OSA people who were there - loads to list, but it was nice to be 'off duty' and able to chat for a while. Lol, Ben we still didn't - I will deffo see u on the 24th....:thumbsup: ;)

Mart
:rolleyes:

Mister_DJ
4th April 2004, 07:04 AM
Urghhghghhrhr - That was my six hundred and sixty sixth post....:o .

Just a quick note to say thanks again (and make it 667!!!!) :heart:

:thumbsup:

Mart
:rolleyes:

Bubbles
4th April 2004, 07:59 AM
i had quiet a good night too!!!!!!!!!! nipper was well good :thumbsup: errrmmm couldnt get in to the rest ov the night prob cos me JFTB butty rabbitcity and noz had an all day session that day an bin out the night b4 and wasnt feelin up to my best dance'd my big arse off tho to all ov nippers set

Joker thankx 4 the cardigan :heart: :heart: oh btw i still have it on so if its ok will giv it u at hazydayz

shabber i love u sooooo much u kept me smilin all night and thanx 4 askin if i was ok every 2 mins :$ showes that u care :heart:

S-J thanks 4 the make up tips will b givin them ago soon and dont think i have forgot about our shoppin trip cos i aint :heart: :heart: :heart:

northan minx thanx 4 the groap once again always nice to get me breasts grabbed by a sexy lady half way through the night

sweet sensation u are soooo beautyfull too meeee!!!!!!!!!!!!! u is sooo luvly

lou lou u are the sweetest ever thanx 4 the brew was very nice :thumbsup: :heart:

retro andy u were sooooo :fekked: was well funny thanks 4 checkin on me through the night too!!!!!!!!!!!!!!

vickie u are such a pleasure too talk 2 :heart: :heart:

miss c an liquid E u are just georg the pair ov yas :heart:

dannster thanks 4 payin the taxi there let us know if we owe u anythin :thumbsup: :heart:

ste huxley sorry if u was offend'd by me askin u if u drank all my vodka but u was the 1st person i saw when i looked up i love u really sorrryyy :'( :'( :heart: :heart: :heart:

cano and claire u too are little luv's and claire u was right about it b'in ur turn :fekked:

jaxxyy thanks for the funny joaks that it took me a while 2 get on 2 :heart: sorry i dint giv u a kiss b4 i went i forgot about u till i got in the car but have thease 4 now xxxxxxxxx

DJbenfisher thanks 4 lettin us all in ur home :thumbsup: :thumbsup:

dennit i think that was ur name was nice too meet ya :wave:

jonnykip i feel the caution :heart:

sorry if i have missed every 1 well i have been a wake for 48 hours and not eatin since friday afernoon :$

S-J
4th April 2004, 05:57 PM
:D :D God That guy can DJ!!!

You knew that Nipper had arrived in the house..... ;)

Thanks going out to each and every single one of you this weekend!! Love You all very very much....

The whole night delivered.... Nuff Respect...

S-J xx :heart:

Bubbles
4th April 2004, 06:05 PM
jonnykip i feel the caution :heart:




errrrmmm wot is this all about feel wot caution i was fallin asleep when i wrote this and cant u tell sorry johnnykip dont even know y that came in my head :$ :|

ste huxley
4th April 2004, 10:27 PM
>>ste huxley sorry if u was offend'd by me askin u if u drank all my vodka but u was the 1st person i saw when i looked up i love u really sorrryyy

No offence taken love :)

I must admit tho I did have a double shot out of it but not like half a bottle lol :wave:

ste huxley
4th April 2004, 11:26 PM
OK quick review
I did my special turning up at the last min and that lol

Best GT Ive been to in a while, good works guys :thumbsup:

Nice tunes from everyone, Nipper played a blinder, which I was pretty chuffed about :cool:

Good atmos and plenty of punters in yeah mega night

Cheers to Ben for letting me go back to yours :thumbsup:
I tried to get in Bens breadbin for some reason :fekked:

I have also discovered biro pen tattoos under my arm pit and popeye style ones on my arms, Agagaggagagagagagagagaga, Olive etc lol
I think Shabba and Jonnykip were involved there but I couldnt be sure :D

Shouts to everyone on the OSA :wave:

Wonder if Dannster is still talking in that funny voice, cos that was quite possibly the funniest thing I have ever heard :crazy:

Me jaxx n Joker doing cross breeds of different animals to make a new animal was well funny :thumbsup:

Thought Id better go home in the afternoon as I would have decended into stej Madness. :o

Mega thanks, to Dann for lift down and to Joker for lift back to my house :cool:

Head in bin still so bye :cops:

RetroAndy
5th April 2004, 07:53 AM
Well wat a great night. Nipper was awesome even got up to the decks to see him work his magic. :D

A fantastic turn out by us lot again. Possibly the biggest at gt's apart from the osa party.

Big thanks to all of ya's for turning up. To Ben for the use of his house and decks lol. To the organisers for a great night. To jen and va for the drving you did for me and to S-J where would we be without you chick :thumbsup:

Big thanks to Lou Lou for keeping me straight lol ;)

Sorry about the mess at yours ben btw. I didnt have any energy left at all or i would have helped. :$

I am sure at some point i offended you on sat ste btw. Can't remember wat about but ya know nothing was meant :$ Ya a top lad and the nights aren't the same without ya ;)

And you K-T bet thats the last time you get wrecked two nights in a row lol. You needed checking up on too. Ya didnt look to well but then again neither did i :D

Andy

MISSION
5th April 2004, 09:02 AM
what a night! My first goodtimes and I loved it, great crowd, great atmosphere, loved the music! :D

Sorry I couldn't stay long, Had to dash at about 1.15 to caine it down the M1 at 90 :cops: in my 27 year old car :S and pre-flyer the Sanctuary for MISSION vs Goodtimes in July.

DJ Nipper was amazing, that man can scratch like no other! Was impressed with the first few mins of Bens set too, sorry I missed the rest!

Hope I can stay all night for the next one!

Chris @ MISSION

Dj Ben Fisher
5th April 2004, 09:24 AM
well were do i start eh ?? lol

First off GOODTIMES would like to thank all that attended what was a very spec night night not just for Goodtimes . . but myself also . . waited a long time for this night . lolol the vibe and tunes were all spot on evey dj playin a diff style set . . and nipper well what can i say apart from . . YOU THE MAN !! lol not bad to say he aint done it in years . said to me b4 he went on . i might be a little rusty . he he . if that was rusty . cant wait till the guy gets goin . :) :) :) that young mc cuttin and scratchin blew my mind , as it did every one elses prolly . . lol youll be seein this guy back at Goodtimes next month also after that performance . ;)

anyway big thanks to every one glad you all had a good night . . lets just say . This is gonna be the first of many from now on that WE can promise you ;) ;) ;)

and Thanks also for every one back at mine ( i aint even gonna attempt to list you all . dont think ive ever had that many ppl in my house at one time b4 . lol . . cant really rmemeber much yet its all still a blur ( i over done it a little . lol didnt stop till bout 12am lst night . lol . . can only really remeber the breadbin incident with mr ste h . . ( its was that easy ste ;) only person ive ever met that couldnt open a bread bin . lol . . . .

anyway thanks again . . there is some various items been elft at mine ( i think , clothes etc ) if anyone is missin anything pm me . .

reet need to go lie down . as im feelin quite dizzy right now . lol . .

roll on HAZY DAZY eh :)

northern minx
5th April 2004, 10:50 AM
wot a nite! :rotate: :rotate: :rotate: :rotate: :rotate: :rotate: :rotate:

ben thanks so much for your hopsitality and for bringing Nipper back! i was in my element:turn:
gotta say, i went and had a chat with him after his set and wot a cracking down to earth bloke he was, we were talking all about our hacketts days etc and he really was lovely, oh and for the girls, he is friggin gorgeous:thumbsup: so am defo lookin forward to a boogie with him at hazydays..

was fantastic to share such a fabulous nite with all, nice sitting for a chill and chat too..
mart, nice one, top bloke u r.

bens was proper good crack, everyone on top form, quality conversations and quality laughs, we really trully are a very lucky bunch, i sat there in the quiet moments and felt blessed to know u all:heart:

not doing the name list thing, coz all u spesh ones know exactly who u are :luv: and the rest of ya are friggin ace too!
but, is sprewell is ok now, hope so?
and, tall paul, grad, princess warrior and shooms, i missed yas all.. please please play out at the next hazy

Noz
5th April 2004, 11:43 AM
Just wish i'd got some sleep on friday so i could have appreciated GT on saturday (thanks But&Jen). Was a night of spectating for me as i struggled to even walk to the bar. Looked like a blinding night though.

Nipper was on form though werent he, sure he aint been practising. Did his classic mixes like the double playin with knives and the young mc medley.

All in all a top night though with a good turn out. I'll be theyre again but definatley stayin in the night before. :confused:

ste huxley
5th April 2004, 12:39 PM
>>I am sure at some point i offended you on sat ste btw.

nah m8, you didnt. You got the wrong end of the stick fella, whatever it was :confused: :cool: Everything sweet :thumbsup:

CANO ...
5th April 2004, 12:47 PM
just woke up after a days sleep :king: feck i needed that ...............

first -- a big nice one to EASTY for the lift - that was one mad mini bus journey :o (lol)
BEN FISHER - nice to meet you at last - thats one good night you,ve got going there fella , pulled off a masterstroke getting nipper on - nice one - nice friendly security as well which is always a bonus :king:
RABBIT CITY,K-T,NOZ - you need to knock them two nighters on the head LOL ya space cadets :fekked: :fekked: :fekked: nice to see yas again anyways
JOKER - always a pleasure :thumbsup:
MARKIC - really nice to see you again its been a few years mate and you were :fekked: just like the bolwers days eh :thumbsup:
S-J + MC MADDOX - remember them bowlers pics next time (lol) :thumbsup:
SHABBA - nice to see you again
M-JAXX - top top jokes - where do ya get em from :cool:
NORTHEN MINX - really nice to meet you :thumbsup:
SWEET SENSATION - really nice to meet you too an if you can sort out what you said that would be mucho appreciated :thumbsup:
RETRO ANDY - only spoke brief but seem top guy anyways :thumbsup:
SPREWELL - hope ya feelin better mate :thumbsup:
STE HUXLEY - nice to meet you as well - ya dont look your age btw :thumbsup:

think thats everyone sorry if i missed anyone off .... :king:

see ya all at hazy days :P :P :P :P

grover
5th April 2004, 01:39 PM
thanks to ben, mc maddox and the rest of the crew for a top night......nippers was class :cool: especially the mix with 2 copies of bizzare inc - playin with knives and some fast cross fade action phones:
welly played a good set as well :thumbsup:
cheers to all the osa crew for making me feel welcome as well :heart: ....had to leave early but all is fine now...see you all soon :cool:

Danny
5th April 2004, 02:55 PM
aye, twas a mint night ..... glad we made that last minute descision to wing over to hudds ...... good to see evryone out in force :)

missed eddys set, soz fella ..... and the next set i think .... but got there for wellys which was bang on with toons like 'd.b.m', 'kamera', 'kid unknown', 'pakito lindo' etc all thrown in for good measure ......

nippers set was as cool as yer like to say he ant done it for so long ...... loads of scractchin, which just got better and better the longer he was up there (he'll be the absolute dogs the next time he plays i reckon) ..... played loads of classics right up until asha to finish with. three main areas stood out thou, as mentioned the bizarre inc backtrackin was ace, and the young mc choppin was sumet special .... and his scratchin in and out of the vocals and beats was tops ...... but hearin him do his infamous shades of rhythm - everybody while scracthin sweet sensation over was too lush .... he even changed it a bit and brought it in earlier which was cool as feck :)

cant remember much else, infact was tryin to while soberin up at bens but still no joy, doh ..... cheers everyone for another good knees up and night :)

Eddy Osborne
5th April 2004, 03:17 PM
Wonder if Dannster is still talking in that funny voice, cos that was quite possibly the funniest thing I have ever heard :crazy:


PMSL!!!!!!!! Me and Miss C was just on about that absolutly class!!!

Massive shout to ben for the hospitality was a top after sesh, can remember walking around every room at the beginning with about 20 people in each room lol was well mad.

Couldnt stay at gt this time, so missed nipper, but always next month! :D

God i dont think i could name everyone as there was so many people im bound to miss someone off. U all know who u are and these sessions are piss funny.thanks!

lolololol can remember walking down to the shop and buying some silly string, then sprayin ste with it. that look on his face lol priceless.Thought it would be a good idea to use it all up before we got back to bens so everybody got a shot. lol Class

u peeps are the best, TOP NITE


p.s. some1's picked up the wrong bloody trainers!!!!!!!!!!! lol

sweet sensation
5th April 2004, 03:34 PM
What a top night :thumbsup:

Was a great turnout from everyone, a few peeps missing :( (you know who you are)

Got to say that was the best GT ive been to for ages, some class tunes being dropped eg kamera, dbm etc everyones set was spot on .

Well what can you say about Nipper, he blew me away. I had to go and watch him do it an I was well impressed and loved that mix of sweet sensation, a bit of a sex god too unall :P ;) he is going to blow the roof off at HD :| :fekked:

Everyone was ace, made my night, youre all sound :heart: the only way my night could have been better, if my baby grad was there too :heart: I missed you loads and everyone asked where you were, some on more than one occassion lol ;)

Also nice one to Ben for the hospitality and sorry for being there so long :$ and nice one for you know what :thumbsup:

Lol and how f**ked was dannster :rofl: you crack me up man, that voice was well funny lol :rofl: :thumbsup:

Roll on HD where we can do it all again :drum:

Sweet xxxx :heart:

Sprewell
5th April 2004, 04:00 PM
What a great night up until i felt sick lol. I least i got to see all of nipper set in good health. Amazing not only is he a sick dj the way he smiles and conducts himself is a pleasure to watch. Is it me or is he super fast. It seemd no sooner had he whipped a record out that he was cued up already lol? Thank you Joker, Cano , and Sweet for looking after me.Terrible first introduction Cano as i was being sick. Sorry mate. I will talk to you properly next time but i can remember what you were saying. I am not drinking so much water again lol i think thats wot made me so ill. i got so carried away i must have had at least 6 bottles lol. Nice to meet the new osa people i havent met Vicki, Flange ,Danny, easty, Biggster (had met u at the last osa party nice that i had a chance to speak to u properly this time :thumbsup: . Big shout out to the rest of the OSA crew great turnout. Thanks Ben for letting me stay at your house and well done for getting nipper (What an experience). Thanks Rabbitt and K-t for lift home (Much Appreciated). Bit gutted couldnt take part in mashup as there was so many people but was too mashed. But definetely next time... Agree that Nipper will blow the roof off HD. I can see why he is such an inspiration too many. thank you everyone. What i great group. It is a great feeling to know i am in such safe company with the osa peeps. Thanks



p.s. some1's picked up the wrong bloody trainers!!!!!!!!!!! lol


Sorry Eddy lol. I was walking out to the car i looked down and saw what i thought was my trainers at the door. I new u had the same pair so i took a closer look to check lol and i still thought they were mine (too mashed Lol). I only realised late sunday that they were a size too small. They still fit lol. Will have to swap back when we next meet. Wont be long with all these nights coming up. Sorry lol Hope there not too big.

Eddy Osborne
5th April 2004, 04:09 PM
Sorry Eddy lol. I was walking out to the car i looked down and saw what i thought was my trainers at the door. I new u had the same pair so i took a closer look to check lol and i still thought they were mine (too mashed Lol). I only realised late sunday that they were a size too small. They still fit lol. Will have to swap back when we next meet. Wont be long with all these nights ccoming up. Sorry lol Hope there not too big.


lol dont worry about it mate, i had a size 10 before the pair i got now so there ok lol! :)

looby
5th April 2004, 04:22 PM
Yeah top night, first time at Goodtimes, was well impressed
What can i say about Nipper that hasnt already been said, he took the fookin roof didnt he :D
Young Mc cutting was mint, and was just waiting for the scratching whan Everybody came on :turn:

Welly played a blinder aswell, D.B.M nuff said
Some top tunes getting played when we first got in there, not sure who was on first tho

Had to leave about 1.30, not by choice i must say, but when we got where we were headed it didnt seem like such a bad decision ;)
will be staying till the end next time tho, n there will be a next time i think :D

thanks to everyone who organised it, was top :thumbsup:

Eddy Osborne
5th April 2004, 04:30 PM
Some top tunes getting played when we first got in there, not sure who was on first tho


Cheers mate! :thumbsup: Mucho appriciated and glad u liked the tunege! :thumbsup:

The Joker
5th April 2004, 05:27 PM
OMG wot a nite!! Gotta say it's prolly the best gt I've been 2!! Nipper well every1's already said all that needs 2 b said bout his set, can't think of wot 2 add!! Now 4 the shout outs

Ben - thanks 4 lettin us go & come back 2 urs much appreciated, soz I didn't help tidy up either feel bad bout that :$ :$ :$ Thanks n all 4 lettin me in, after managin 2 4get 2 bring me ticket with me :$ :$ :$

Shabba - top top top chick, dunno wot I'd do with u sumtimes :heart: :heart: :heart:

jaxxy - on form as ever, the cross breedin had me stitches & kept me entertained on the journey back 2 york :thumbsup: :thumbsup: :heart: :heart:

mart/grover - top 2 meet ya, see u at the next HD!!

K-T - think that top might b bens!! gud 2 see ya even tho fri had taken it's toll!!

rabbitcity/noz - again soz that fri took it's toll & u didn't enjoy the nite as much as u wanted 2!!

ste - no worries on the liftage home, when u gotta go home u gotta go home, plus the ben bridge etc kept me entertained all the way there :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

retroandy - gud 2 see u not takin it easy :P :P :P

cano - gud 2 see u made it up, hope it helped make ur bday w/e!!

sprewell - glad 2 have helped out when u weren't feelin that well!!

sweet/minxy - top 2 see u both as always!!

jonnykip - 4 the surprise appearance at bens after, u kept that quiet :P :P :P

danny/biggie - top 2 u both n all :D :D :D

s-j - no idea how we'd all cope with ur orgainsational ability ur a true star hun :heart: :heart: :heart: :heart:

va - cheers 4 the lift 2 & back from the club, much much appreciated :thumbsup: :thumbsup:

flange/ange - another surprise appearance, made me nite 2 see u both :D :D :D

those that were on the missin list (u know who u r) hopefully see u at the next 1 :wave: :wave: :wave: :wave:

if I've missed any1 big soz but head's not quite back on planet earth yet :$ :$

'Shabba'
5th April 2004, 06:27 PM
I had such a fab night!!!!!!!!! Looking forward to seeing Nipper again soon. Really loved it. Well done Ben, it's all thanks to you and huge big thanks for letting us all run riot in your house and an even bigger thanks for the naked African CD rack, i love it!!!!!!!!! :thumbsup:

Thanks to Joker and VA for your driving, i really appreciate it. :D

And just thanks to everyone else who made it such a wonderfull night, i love you all very much :heart: :heart:

Thanks Jaxx for looking after me on the Sunday night and being a star in general, hope i wasn't too cranky!!!!!!!! Love you
loads. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

easty
5th April 2004, 08:31 PM
Not really a lot I can add as it's all been said before. Nice to meet some new peeps, thanks for saying hello.
Hope to see you's all soon

RetroAndy
5th April 2004, 10:17 PM
Shabba - top top top chick, dunno wot I'd do with u sumtimes :heart: :heart: :heart:

Try living without her lol i bet that would be hard :heart:

RetroAndy
5th April 2004, 10:24 PM
retroandy - gud 2 see u not takin it easy :P :P :P

Ya know me jen i hate to dissapoint :P :P :P



s-j - no idea how we'd all cope with ur orgainsational ability ur a true star hun :heart: :heart: :heart: :heart:

Too right wat would we do without her :heart:

Andy

Miss C
6th April 2004, 01:21 PM
lol dont worry about it mate, i had a size 10 before the pair i got now so there ok lol! :)


Sprewell....erm...its kinda a good job u took eddys trainers coz i would have got killed....i kinda borrowed edz 2 stand outside in n I erm...stood in something brown...and smelly :ba: LOL

Great night by the way, well, i made the mashup @ bens @ least, thanx 4 that ben :thumbsup:

will post more of a review later

RabbitCity
6th April 2004, 01:30 PM
Hows your tongue fella :P .....?

Noz
6th April 2004, 04:03 PM
I thought i saw jonny kip, where did u turn up from?

RetroAndy
6th April 2004, 04:26 PM
Hows your tongue fella :P .....?

LOL Did Katie tell ya :P

Aye its ok mate just a little to big at the mo :condom:

Andy

Dj M Jaxx
7th April 2004, 12:54 AM
Thanks Jaxx for looking after me on the Sunday night and being a star in general, hope i wasn't too cranky!!!!!!!! Love you
loads. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Was a top night sunday baby.....and dont worries, i'll take you weather your cranky or happy.......ooooo errrrr :P :heart: :heart: :heart:

as for my review...oooppp's sorry butty put it in the wrong place :$

http://www.oldskoolanthemz.com/forum/showthread.php?t=31427

not much i rememberd though lol :fekked: :fekked:

RabbitCity
7th April 2004, 03:27 PM
LOL Did Katie tell ya :P

Aye its ok mate just a little to big at the mo :condom:

Andy

No you came over and told me :fekked: lol

Vicki!
7th April 2004, 09:39 PM
absolutely fantasticly super duper nite!!!!!!!!
welly n nipper were wicked, didn't even wanna go to the toilet during their sets, i were busting by the time ben hit the decks.
sorry mart if i was a bit psycho with the thank yous, but that brutal house tune was on me mind 4 months n the tape you sent ads cleared it up that i wasn't goin crazy, but i still reckon it says summat about a wilderbeast!:axe: ;)

thanks also to the man like ben for arranging nipper nhavin us lot back at yours. hope you like the plant ads nicked me. should brighten up the kitchen a treat.
see evryone soon, maybe hazy dayz. Roll on nxt GT!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :thumbsup: :thumbsup:

Dj Ben Fisher
8th April 2004, 06:25 AM
lolol ive been wondering all week WTF brought them daffodils to my house . . been sat on my fireplace all week . . :)

least i know now . . lol

p.s do u have my goodtimes jacket / hoody top by any chance ???

JohnnyPink
8th April 2004, 09:06 AM
LOLOLOL, What a mad 1.

First a big cheers to Ben for lettin us stay at yours fella. Nice 1. :thumbsup:

Bit of a strange situation on sat. Was at a party in warrington, felt pretty ill :P so left an went home. Then started to get numerous texts sayin to go to GT. Couldn't drag meself there but after another 6-7 texts i couldn't refuse the after party. Am proper chuffed i came too. :D

So, M62, 2:30 in morn, had nothin but me glass of milk and Nan cookies an i was on me way. Shortly after gettin bens, 3 ickle fellas in space of 20 mins an i was steruppted. :P

Proper good laugh had. :thumbsup:

italian style
8th April 2004, 05:03 PM
sounds like every 1 had a wicked time at gt. gutted i could not make it :@ . big THANKS to ben for putting on the after sesh and making me feel v welcome :thumbsup:

good to see every 1 again

adam

Dj Ben Fisher
8th April 2004, 05:12 PM
sounds like every 1 had a wicked time at gt. gutted i could not make it :@ . big THANKS to ben for putting on the after sesh and making me feel v welcome :thumbsup:

good to see every 1 again

adam


No worrys mate . . u did miss a belter tho . . always next time tho . . :P

Vicki!
10th April 2004, 11:51 AM
i was wearing a gt hoody but it think it was eddy's cos he took it off me when he went to the shop!!!

Miss C
18th April 2004, 07:47 PM
lolol ive been wondering all week WTF brought them daffodils to my house . . been sat on my fireplace all week . . :)

least i know now . . lol



LOL! Can remember contemplating whether we should pick vikki a flower out of this garden or not, adam went to pick one n the whole pot was attatched to it! Got a right deal there ben, jst dnt let ur neighbours see it!